Förberedelser

2010-08-20 | 22:17:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor har grabbkväll med tv-spelande. Jag sitter en fem meter bort, i min ensamhet, och surfar runt bland tårtor. Elsa blir två år den 7 september och givetvis ska det bakas tårta!
Har ännu inte bestämt mig för ett tema, Wilma är lite lättare (prinsessor, prinsessor & prinsessor!). Oavsett så försöker jag hitta lite inspiration och redan nu förbereda dekorationerna - fördelen med flowerpaste, dekorationer kan göras flera veckor i förväg då dom endast stelnar på utsidan.

Viktor gjorde plankstek med oxfilé till middag idag, lyxigt värre!
Jag måste vara lyckligt lottad som har en så händig gubbe som dessutom lagar gudomlig mat :)

Innan jag fortsätter min rundsurfing så måste jag avslöja att jobbet jag sökt är på väg att köra i gång. Det är en liten detalj som saknas innan jag träder in. Vi ska ha ett möte nästa vecka och gå igenom hösten. Under tiden tänkte jag roa mig med att läsa lite fler fördjupande kurser i bokföring och ekonomi. Man kan väl inte ha för många diplom ;)
"Duktig-flaggan" upp för mig!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0