Halvt om halvt död

2010-08-09 | 19:24:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Precis så känner jag mig idag. Halvt om halvt död. Det är GALET hur högar av papper bara kan växa! Jag har jobbat på som en tok.



Egentligen skulle jag väl haft någon arbetsdag i butiken denna vecka men inte en chans att jag hinner. Dessutom, om jag/vi ska komma i väg till mässan så måste allt vara undanröjt!
Sitter just nu o spanar in lämpliga hotell. Vi ÄR sent ute ja... Det bara blev så. Men godbitarna finns kvar i alla fall :)
Försöker också få ihop en lista över saker vi måste ha och saker som vi bör kolla på.

Tjejerna var helt slut efter deras första dag på förskolan. Dom känner sig säkert så som vi gör när vi haft semesteruppehåll eller liknande. Båda två sover som två små prinsessor bör göra.

Efter att jag kommit hem och slängt i mig lite middag så begav jag mig i väg för att hämta en tapet vi beställt. En vanlig vit som vi behöver för att färdigställa inne på mitt kontor samt i hallen. Det fattas två våder på båda ställerna och dessutom är det på sådana ställen som inte "syns" (t.ex. bakom kontorsdörren). Men, det måste göras så nu är i alla fall tapetrullen hemma, sen om det tar ett par veckor innan den kommer upp, är en annan historia :)

Nej, här jag har inte tid o hänga. Hotell måste bokas, likaså flyg/tåg... Shoppinglista ska skrivas både för privat bruk och för butiken. Vi hörs vidare i morgon!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0