Läderbröllop

2010-08-11 | 11:42:15 | Kategori: Festligheter | 1 kommentarer
Jag höjer glaset o säger grattis till mig själv. Grattis till mig själv & min älskade man!
Läderbröllop = 3-årig bröllopsdag (lägg där till en nolla efter trean så kan man snacka om att man varit gift länge, ha ha!)

Här kommer lite väl valda bilder från vår STORA, MAGISKA dag!
(Samtliga bilder är lånade från min vän Caro, dom fanns sparade på den här datorn)


Bröllopet, den 11 augusti vigdes vi vid Aspen, Aluddens strand. Det var strålande solsken, den röda mattan hade rullats ut och vid vårt intågande spelade inhyrda tjejer cello, gitarr och fiol medan mina kusiner sjöng bl.a. Ted Gärdestads "För kärlekens skull".


Happy bride!


Min älskade syster och en av mina tärnor


Festen hölls inne på Restaurang Aludden Providôre. Till vänster, en av Viktors bestmans, Richard.


Tänk så kul man kan ha på brudparets bekostnad :)


Den magnifika bröllopstårtan som jag & Milla designat. Engelska Tårthuset i Göteborg gjorde den (Stackars Anders, Millas sambo, fick tranportera den genom alla väggbulor och all trafik i Göteborg till Lerum). På toppen ligger det färska Horthensiakvistar.


En lite annorlunda sida av mig som brud :)


Och så levde vi lyckliga i alla våra da´r!
.
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott på 3-åriga bröllopsdagen! Hoppas ni firade lite på er dag!



Ni är verkligen jättefina på bilderna, gillar bröllopstårtan. Stilrent och snyggt! Kram Johanna

2010-08-15 @ 01:02:56
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0