Redbull någon?!

2010-08-19 | 15:45:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går kväll tog vi en tripp till Gripsholm för att komplettera med redan lagd order. Vi var inte hemma förrän runt 22.00 och idag känner jag mig som om jag vore överkörd av tåget.

Barnen hade studiedag i går och att ha hand om två små, galna prinsessor kräver sin energi också! Sandra, Lucas & Joel kom på besök med färska frallor. Strax efter att dom hade gått kom Karina och Viola på besök o i samma veva knackade mamma på dörren. Fullt hus!
Och ingen var väl gladare än sällskapssjuka jag :)

I morse hade jag ett möte innan jag slog ner rumpan på kontorsstolen. Har dock inte fått gjort mer än det nödvändiga, hjärnan fungerar inte riktigt idag :)

Snart hemgång och inta soffposition!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0