En spontan, ogenomtänkt investering

2010-12-03 | 13:32:21 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer


Jag gjorde en ganska så spontan grej igår. Kan själv tycka att den handlar om INVESTERING men vid närmare eftertanke kanske bara ren dumhet.
Min iPhone 3GS har jag haft i snart 1½ år. Rätt länge för att vara mig.

Och så släpptes den ljuvliga 4:an.
Jag blev toksugen men stod emot frestelsen.

Tills i går.

Nu ligger den hemma, fortfarande i sin låda. Dock uppstod ett mindre krig. Inte av osämja utan att Viktor också blev sugen. Vem ska ha den?
Jag försökte övertala med nya PS3spel och min "gamla" iPhone. Frågan kvarstår dock.
Dessutom tycker jag att han har mindre användning för den än mig. Jag använder ju ändå kameran flitigt och den är under all kritik på 3GS:en.

Vem vinner fighten?

Kanske kan jag föreslå något annat program för kvällens tv-tablå, istället för Idol som Viktor avskyr, och ta hem denna seger?!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0