Nypistat & underbart!

2010-12-29 | 21:25:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morse fick jag äntligen mitt efterlängtade åk!
Alldeles ensam susade jag ner för Storbacken, nypistat med ett lager pudersnö. HÄRLIGT!

Senare var det mest fokus på barnen. Wilma och Ida åkte knappliften upp om och om igen. Lagom vid lunchtid gick Maria och jag in till Ladan och fikade. Richard och Viktor hade tagit med sig Elsa in till Sysslebäck för att tanka bensin i dunken (för skotern).


Den här fikapausen var rätt behövlig; en Eriksberg & en äpplemuffin på det :)

Elsa och jag tog senare en power-nap innan vi tog skotern till några bekanta som precis kommit hit upp. Hon verkligen tjuter av glädje när hon åker skoter!

Kvällens middag stod Richard för, kyckling med vitlök och parmesanost, ris till det. Det är ju sagt att vi ska turas om att laga mat, problemet är dock bara att jag kan en enda rätt - spagetti och köttfärssås. Förhoppningsvis kanske någon glömmer bort just den rätten så jag slipper laga :)
Jag är halvt hysterisk när jag står i köket, ha ha!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0