Semester i vinterland!

2010-12-27 | 19:10:42 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ljuvliga Branäs. Äntligen!

I morse gick vi upp 04.30, gjorde oss i ordning för en färd genom Sveriges vinterlandskap. Richard, Maria och deras barn mötte vi upp på Shell. En ordagrant isnande färd. Glashal körbana.


Elsa ser lite smågalen ut, jag vet. Men i själva verket tyckte hon det var kul att kameran åkte fram!


En lagom uttråkad Wilma, sista biten på den långa färden.


Min kära man, en bild som inte kräver så många kommentarer :)

Resan tog sina timmar men väl framme så kändes det otroligt skönt att vara här igen! Åt lite lunch, packade upp våra tillhörigheter och våra gäster begav sig för att hyra skidor.

Först vid 18.00 tog vi oss ut i backen. Jag tänkte mig en debut för Elsa men eftersom hon inte sov ordentlig middag under färden orkade inte den lilla kroppen. Däremot tyckte hon det var superkul att åka skoter!

Från skidbacken tog Elsa och jag skotern hem medan dom andra stannade kvar. Det är tyst, lugnt och alldeles fridfullt i stugan. Brasan sprakar och vi har redan hunnit sänka ett par alkoholhaltiga drycker. Sanna semesterliv :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0