Totalt oduglig!

2010-12-05 | 19:38:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag har idag återigen blivit påmind om hur oduglig jag är i köket. Viktor lagar alltid maten 365 dagar om året bortsett från de tillfällen då man köper pizza eller thaimat.

Så, en påse Icas pyttipanna och ett 6-pack med ägg. Fine!

En halvtimme senare såg köket ut som ett rejält slagsmål. Lök upp på kaklet, kött och potatisbitar lite varstans. Plus att sk*ten brändes! Äggen rann utanför stekpannan och under på hällen = brännmärken.


Så här långt såg det ju ganska bra ut faktiskt!

Det är nog bättre att jag håller mig till mina tårtor och desserter. Pizzerierna lär öka sin omsättning härdan efter då jag är gräsänka!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0