Vilken härlig dag!

2010-12-28 | 16:39:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Blå himmel och strålande sol!

Vi fick sovit nästan 12 timmar i natt (!)
När hände det senast?!

Efter en hastig frukost begav vi oss ut i backen. Elsa gjorde debut, faktiskt med bravur. Wilma susande ner för backen, åkte knapplift och åkte i ett par timmar innan det var dags för lunch.

Skottade bort den meterhöga snön från altanen och ställde fram grillen. Vad slår grillad korv på altanan i solsken?! Och trevligt sällskap :)


Viktor och Richard, givetvis med varsin öl i handen.


Alla barnen transporterades på skotern ner till barnbacken. Det sparade på deras krafter och allt släpande av miniatyrskidor! Elsa, Ida och Wilma längst fram.


En frusen Elsa tillsammans med pappa Viktor.

Efter lunchen stack Viktor, Richard och jag ut i backen. Dessvärre var gondolen stängd p.g.a. tekniskt fel. Jag valde att åka hem då mina händer frusit sönder. Det blev i alla fall ett par åk, bortsett från timmarna när jag åkte med Wilma. I morgon bitti har jag dock som plan att ta mig upp de 100 meter det är kvar till toppen, kvart i nio. Susa ner för nypistad manchester lagom till klockan nio då gondolen öppnar.  

Ja och snart är det väl dags för middag. Vet dock inte vad som står på menyn idag :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0