Coola t-shirts

2010-02-18 | 17:00:02 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Ena stunden är det kö i butiken, andra stendött. Jag brukar ha tio-femton minuter på mig mellan kunderna, o sitta ner... Bra system faktiskt :)

Hittade dessa t-shirtar på Babyshop.se. I går köpte jag ett par rosa, slitna, jeansleggings till Wilma och Elsa. Elsa kunde dessvärre inte få på sig sina över rumpan men Wilma passade skitbra i sina. Nå väl, jag tycker det hade varit dödscoolt med någon av dessa t-shirtar till jeansleggingsen och ett par vita converse.



T-shirtarna kostar 349kr och kommer från Amplified Kids.

Dessa har tidigare funnits i vitt och finns dom fortfarande kvar på lager så ska jag beställa redan i kväll. Eller kanske svart?
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0