Framtidsplaner

2010-02-14 | 15:59:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Innan jag dör ska jag ha avslutat en utbildning. Punkt slut.
Högst på listan står fastighetsmäklare, som jag säkerligen nämnt tidigare.

Hade tänkt att köra i gång med studierna lagom till när Wilma börjat skolan, dvs. om cirka två år. Fram tills dess tänkte jag läsa någon av de kurser som utbildningen innefattar, exempelvis ekonomi eller skatterätt. Kursen bör kunna läsas på distans eller halvfart så att jag kan fortsätta jobba ihjäl mig (typ som nu) o ändå umgås med barnen o gubben. Visst låter det som en bra idé?!

Klockan tio i morse var jag på plats i stallet. Mockade, förberedde maten, tog in hästarna och gjorde oss redo för en tur ute i det iskalla vintervädret. Kylan BET sig fast i kinderna. Men härligt var det och om inte annat OTROLIGT vackert! Att galoppera på stigar i samlat tempo med trädtoppar fulla med snö vid sidan av. Lovely! Lika underbart som att galoppera längs böljande vågor (typ...Spanien!)

Efter min välbehövliga dusch så ska jag hoppa i kläderna. Vi är bjudna på tårta och kaffe hos Jonas och Karina, och efter det...middag hos pappsen! 

Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0