Från snön till...snön!

2010-02-19 | 11:02:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morgon bitti packar vi in oss i bilen o kör mot dom värmländska skogarna, Branäs. Skittrist att vi inte kommit i väg förrän nu, jag längtar verkligen efter att få åka skidor. Men driver man butik så gör man.

Elsa ska stanna hemma hos farmor o farfar, hon har ju inte ut något av det direkt, ännu. Dessutom ogillar hon att åka bil för långa sträckor.
Det ska bli skönt med lite ledighet o så tänkte jag ta en ledig dag i nästa vecka o bara umgås med Elsa. Gå till Vattenpalatset eller något annat som hon tycker är kul.

Det blir nog ingen action i butiken idag, många är sportlovslediga... Hoppas på leverans av varor så jag har något att sysselsätta mig med. Annars tenderar det att bli ett stort svart hål på kontot av alla internetshoppar som finns :) Det är ju det där, bara att klicka...

Är så satans kaffesugen men mamma hade sönder kaffekannan i går. Den bara gled ur näven på henne :( Det får nog blir till att investera i en kaffemaskin så att man, med ett enda tryck, kan få sig en mumsig cappuchino...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0