Här är jag!

2010-02-04 | 12:07:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag lever. Jag mår bra.

Jag har bara krypit undan ett slag.
Livet leker inte men jag står upp.
Min mage slår volter av både oro och fjärilar. Blandade känslor.
Det värsta av allt är att hela tiden behöva vara så förtegen om saker och ting. Fy för den stora världen!

I går fick vi leverans från Gripsholm. Underbara frottehanddukar i cerise och pistagegrönt. Blir man glad eller vad! Jag verkligen ÄLSKAR färgerna som kommer i vårens kollektioner. Saftkalas så det skriker om det. Och så för den klassiske, det marina temat.
Jag har packat upp, prismärkt, vikt omsorgsfullt, skurit kartonger och dansat omkring mellan borden i butiken.
Ljus i mörkret! Mer färg åt folket :)

Och idag kom leveransen av de teér som syster beställt. Hon blir te-chef. Jag är butikschef :)
Dags att lalla vidare. Mammas "nya" skickade med en SUPERGOD kalops till mig i går, idag blir jag serverad kåldolmar. Husmanskost förhöjer kvalitén på livet. Lyxigt värre att få en matlåda transporterad hit också. Han är snäll Johan. Hur framtiden än kommer att se ut så vill jag att mamma (och pappa) ska få vara nöjda, glada och lyckliga. Sen om dom delar framtiden tillsammans eller ej spelar mindre roll. Mamma mår bra nu. Jag mår bättre när mamma mår bra. Navelsträngen må sitta kvar men så är det!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0