Insnöad och nyklippt

2010-02-22 | 22:15:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Här sitter (ligger) jag. Nyklippt o nöjd. Kikar på OS som säkerligen många andra världen över.

Ja, som ni säkerligen förstår, vi kom aldrig i väg till Branäs. Snökaoset som bröt ut i fredags kväll satte stopp för våra planer. Enorm besvikelse. Pappas fyrhjulsdrivna bil hade svårt att ta sig fram och många delar av 45:an upp till Branäs hade stängts av. Värst var det att förklara för Wilma att vi faktiskt inte kunde ge oss av. Men hon tog det med någorlunda ro trots att hon hade plockat fram sitt liftkort och gjort sig redo.

Så, till den nya frisyren. Mitt hår är borta. På riktigt.
Jag fick ett infall i går kväll och lyckades få en tid hos frisören idag. Innan frisören satte saxen i mitt hår fick jag frågan "du ångrar dig inte nu" "nej, klipp för sjutton" sa jag. Och så föll håret. Ner på golvet.

Jag är nöjd men det känns ovant.
Nu ska jag ägna den sista biten av vakentiden till Kalla och Haags lopp... Spännande!
Vi hörs i morgon igen!
.
Postat av: Johanna

Vad tråkigt att det inte blev Branäs! Vi hade jättehärligt i Trysil men det är STRESS nu när man kommer tillbaka till jobbet. Annars trivs jag jättebra, det är roligt att ha mycket att göra men samtidigt sjukt stressigt. Mycket kvällar och helger kan det bli, men det känns som att du är ganska van vid att jobba. :) Kram Johanna

2010-03-01 @ 22:15:23
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0