Ny dag...lite bättre.

2010-02-09 | 17:04:03 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

Det värsta kaoset har lagt sig. Hoppas jag.
Jag har lust att bara skrika ut mina tankar och känslor!

Fullt arbetspass idag. I går blev det bara halvdag. Precis när jag öppnade i morse kom dagens storkund in, en så´n där som inte ens kollar på prislapparna. Klirr, det gillar vi. Klirr!
Yankee Candle´s doftljus går som smör. Av deras utbud på 90 dofter så har jag nog lyckats ta in dom rätta, det verkar så i alla fall :)

I dag kom det i alla fall en del glada besked. Fotbollsresa till London är bokad (om cirka 2 månader) och resa till Branäs blir det i slutet av vecka 7. Tidigare säsonger har vi ju varit där upp, i princip, varannan helg. Men med tanke på mitt nya arbete och att Elsa faktiskt inte får ut så mycket av det, så har det blivit desto mindre tripper. Riktigt illa tycker jag. Att få gå upp tidigt på morgonen, sätta på sig skidkläderna och ta på sig skidorna utanför dörren. Sen svischa ner för backen, manchester, nypreparerat. Finns det något bättre?!
Och sen på eftermiddagarna ta en lååång skotertur i dom värmländska skogarna. Lätt att jag hade kunnat bo där under vintersäsongen.


Hur härligt ser inte det här ut?!
Jag på skoter, vintersäsongen 2008.

Ps. Jag har faktiskt slagit hastighetsrekord på skoter (inom familjen), 104 km/h.
Det ÄR fort när man sitter på en skoter. Stolt är jag också :)

.
Postat av: Johanna

Hej! Jo, jag kikar allt in här ganska ofta också. :)



Hoppas det går bra med nya butiken, spännande!



Om du vill ha canvastavlor på väggarna t.ex så kan jag rekommendera www.canvasframkallning.se vilket är min sambos företag :)



Ang fastighetsmäklarutbildningen så såg jag att de söker på Betyg 60% och Högskoleprov 40%. Det finns även en så kallad uppdragsutbildning vilket innebär att man kan köpa sig en plats på skolan. (Detta gäller i Borås)



Du kan läsa mer här: http://www.hb.se/wps/portal/!ut/p/c1/hc7RCoIwFAbgZ_EJdrbJWpcz5zYwzcCl3sguQgapXUTP3yQICtLzX378_Ad1KGRyTz-4h58nd0MN6lgvj7reJ1hAKWwGhHJxoJWgZU2Dt6wvSlJnscGYM4mBMB0nuTWgUrrRvix76_3F4c8JePtnAWS1CwtK2SI3KVMbbsmPf3_Iz3TVQTFU6Hm8ovvYgDf-NIgoegHQKGdk/dl2/d1/L2dQXzQvSUxqQUFBaUlpSWlJaUlBIS9ZQnB4cHhweHB4cHhweHB4cHhweHB4cHhweHB3LzZfRU1IVTlCMUEwT0FWRjAyMzhBQzNRQTMwUTA!/?TERMIN_PARAM=20102&ANMKOD_PARAM=AFASM10h



Ha de bra! Hälsningar Johanna

2010-02-10 @ 12:56:26
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0