Åter på hästryggen

2010-02-12 | 16:02:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Gårdagen var en drömdag. Jag satt upp på hästryggen som om jag aldrig ens haft en paus! Underbart!
Däremot blev jag rejält nerkyld trots långkalsonger under ridbyxorna, dubbla fleecetröjor, tjock jacka... Jag har verkligen förträngt hur kallt det är i ett stall och ett ridhus. Hästen, trots sin ståtliga storlek, var vänlig och lyssnade till minsta lilla vink jag gav henne. Kylan bet fast i mina kinder, näsan rann... Konditionen sinade. Men jag kände verkligen att jag hittat hem igen!

Tog en lunch med Milla på Aludden i går. Det var länge sedan vi satt där och snackade skit. Aludden är ju trots allt full med minnen med tanke på att Viktor o jag gifte oss där 2007. Vilken dag det var! Och Milla har ju hela tiden varit med på ett hörn i och med att hon fick titulera sig bröllopskoordinator för makarna Öberg.
Vi åt fisksoppa med pannkakor till efterrätt. Mums!

Efter att jag stängt butiken hoppade jag i ridmunderingen och begav mig till mitt fd. andra hem. Som jag längtat!

Nä, dags att återgå till arbetet. Hörs senare!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0