Allmänt nöjd

2010-01-03 | 22:51:56 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Först idag känner jag mig faktiskt rätt nöjd med livet :)
Senaste veckorna har varit tuffa och jobbiga på flera olika sätt. Ljuset varar dock inte för evigt men det behövs för att kunna trampa vidare framåt. En vacker dag så har jag tagit mig fram i tunneln.

Det är egentligen läggdags för min del. Många fula ovanor har bildats i dessa lediga dagar. Jag har visserligen jobbat på som vanligt, men eftersom Viktor varit hemma med barnen har det inneburit mindre barnansvar för mig på morgnarna. I morgon börjar alltså allvaret igen.

Nu under kvällen har jag fått beställt mer material till mitt tårtbakeri. Även i år önskar sig Wilma en Hello Kitty-tårta och jag säger väl ingenting om det. Tidigare har jag handlat mitt material på Tårtdecor i Kungälv, i deras fysiska butik, men idag beställde jag från Tårtpinglan.se.
Det blev mer Sugarpaste, lite fler pastafärger, utstickare för pärlband, fjärilsutstickare och... nja, lite annat som damp med ner i varukorgen.
Hoppas att dom är snabba med leveranserna, vill gärna få modellerat klart figurerna i god tid.

Om jag ska masa mig bort till sängen mån tro?
I morgon har jag ekonomidag så huvudet bör vara på skaft då. Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0