Det bara kliade i fingrarna...

2010-01-07 | 21:19:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I morse plingade det på dörren, leverans från Posten. Hurra!
Likt ett barn på julafton slängde jag mig över kartongerna o började packa upp...

...Japp, våren har börjat flytta in på Ljuva hem!
Nja... Egentligen bör man väl dras med det röda och alla tomtar ett tag till MEN vi kunde helt enkelt inte hålla oss. Skyltfönster nummer ett ändrades om. Bara det fönstret.
Kort därefter blev vi så sugna på vårens kulörer i form av lime och apelsin att vi gjorde om dom två andra också. Jag på kom på en idé att man kunde skiva Carambole och hänga upp i ståltrådar. Dom stjärnformade skivorna från Carambolen matchade bra med "stjärnkuddarna" från Gripsholm. Mamma påminde mig om att det inte finns några "dåliga idéer". Riktigt fint blev det!

Det börjar också dra ihop sig för Stockholmsvistelsen. Jag sitter redan och "packar i huvudet", funderar på vad jag ska plocka med mig. Vilka skor, vilka kläder, vilka smycken... Busy eller hur?! :)
Jag ser fram mot den resan, lite miljöombyte, frossa i inredning o shoppa på sta´n. Frågan är bara om jag hinner med det sistnämnda?

Nu ska jag dock koppla av i soffan. En ny arbetsdag i morgon! (som jag faktiskt ser fram mot!)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0