Jag o mitt lokalsinne

2010-01-21 | 12:52:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Pratade precis med min käre vän Daniel, som numera bor i Stockholm. Helt plötsligt kom jag o tänka på att det kan vara bra o veta vilken mässhall vi ska till samt vart den ligger.
Försökte alltså, med hjälp av Hitta.se, lokalisera mig mellan hotellet och mässan. Jag får verkligen inte ihop det. Mitt lokalsinne är lika med noll.

Jag har stenkoll på vart hotellet ligger och jag har stenkoll på vart mässan ligger. Men vägen där emellan.... Tror inte att det finns en karta i världen som kan hjälpa mig att komma rätt någonsin. Jag hittar hem, och väl är väl det :)

  

Äsch, jag är inte orolig. Det finns taxibilar och plus att jag tror att tunnelbanan går till mässan. Jag vill bara veta. Men på grund av min enorma envishet ger jag inte upp, jag inser inte att jag har NOLL lokalsinne.

Ganska så dött i butiken idag, hittills. Tänkte ge mig på att städa ute på lagret. Jag vill ha ordning och reda. Syrran kommer snart o avlöser mig så att jag kan avnjuta en portion microlagade äggnudlar. Rena lyxmaten!
Hoppas på att kunna gå lite tidigare idag så att jag hinner umgås med barnen o maken.

Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0