Kreativ kväll

2010-01-05 | 20:09:55 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag kom paketet från Tårtpinglan laddat med sugarpaste, lite fler färger och kompletterande verktyg. Snabb leverans vill jag säga, sån´t gillar vi :)


Ett paket från Tårtpinglan laddat med tårtmaterial :)

I förmiddags var jag i butiken och jobbade. Åkte sedan hem o hämtade barnen som idag slutade tidigare. Tog bilen till Sandra o Lucas. Evigheter sedan vi träffade dom. Tog en liten fika innan jag dessvärre fick återvända till butiken. Typiskt nog att jag inte kunde få ha en riktigt ledig dag i stället för en liten stund. Sandra o Daniel har också renoverat köket och har väl hittills hunnit lika långt som oss (det mesta på plats men ingenting i funktion). Det blev riktigt snyggt! Och en enorm skillnad mot det tidigare!

Som sagt, jag återvände till butiken. Syrran o mina föräldrar tog med barnen till Allum medan Viktor åkte till stan för att se matchen mellan Frölunda och HV71. Hemma hos mamma och pappa bjöds det sedan på lutfisk med potatis och vitsås. Jisses vad jag åt! Jag åt till och med så mycket att jag inte ens fick i mig en bulle eller glass till efterrätt :) Toppade med en kaffe i stället!

Wilma ville stanna kvar o mysa med morfar och det godis som han inhandlat till matchen. Elsa ligger till sängs o jag ska passa på o pyssla i ordning Wilmas kalasinbjudningar och påbörja planeringen av tårtprojektet. En kreativ kväll alltså!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0