"Kvällsgrubblerier"

2010-01-25 | 22:03:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag är en tänkare.
En grubblare.
En funderare.


Tjugofyra timmar om dygnet om det är riktigt illa.

Jag är så kluven och vill helst av allt bara ställa mig o skrika rätt ut från hjärtat. I sinom tid kommer svaren, det är alltid så. Jag ska starkt ta mig igenom vecka efter vecka. Måndag till söndag.

Min kropp är toppfylld med känslor. Känslor som jag inte kan dela med mig av. Det kan vara glädje och lycka men det kan också vara ilska, förtvivlan eller sorg.

Jag ska nu bege mig mot sängen, VÄLBEHÖVLIG sömn! Tror att jag totalt sovit fem timmar dom tre senaste nätterna. Det kostar ju o ligga på topp har man hört :)

I morgon är det en hel arbetsdag som väntar o jag hoppas innerligt på att det anländer nya varor. Vi hörs vidare i morgon! God natt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0