Läggdags - oh yes!

2010-01-12 | 23:17:59 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Frölunda spelar PISSdåligt idag mot Brynäs. Jag ville bara lägga mig ner o storböla. Det stör mig att dom nu ligger lika i tabellen... (mestadels p.g.a att en på firman är hetlevrad Brynäsare!)
Åt middag på Danilo med tillhörande (och obligatoriska) Mojiton. Lovely! Moffe hängde med mig o pappa o vi gormade oss hesa på läktaren (i alla fall Moffe, ha ha!)

Har precis bokat biljetter till Stockholm. Hurra!
Det skillde inte så mycket i pris mellan flyg och X2000 men det är ju desto bökigare att ta sig från flygplatsen till city. Därför blev de det sistnämnda.
Jag LÄNGTAR!

Josefin MÅSTE sova nu. MÅSTE. Har bokslutet för december att avsluta i morgon. Hann inte riktigt klart i måndags kväll. Bad for me.... GODNATT!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0