Miiilslång dag

2010-01-02 | 22:01:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det där med festligheter sätter sina spår. Jag är totalt slut. Från topp till tå.

Dagen på jobbet kändes milslång och seg. Jag älskar att vara i butiken egentligen, men i och med att det kändes som sandpapper i ögonen av trötthet så...inte just idag.
Först på morgonen kom Karina och Viola upp o hälsade på. Kort därefter kom Viktor med våra små prinsessor. Elsa fick stanna i butiken medan Viktor o Wilma sprang o köpte bulle (efter min beställning of course). Elsa tulltade omkring i sin overall och bjöd kunderna på pengar från hennes plånbok :)

Det blev räkfrossa till middag. Jumboräkor som smakade prima. Och ett glas Fanta till det. Glamouröst eller hur!

I morgon ska Viktor o Wilma på teater. Pippi Långstrump spelar på Lisebergsteatern och vilken Pippitokig fyraåring vill inte gå och se det?! Jag ska såklart jobba och Elsa får vara hos farmor.

Nu är det också hög tid för mig att förbereda för Wilmas fyraårsdag. Det börjar närma sig. Jag ska göra en tårta efter hennes beställning och inbjudningskort till dagis måste också skickas ut. Januari är rätt fullspäckad egentligen, födelsedagar, festligheter o Stockholmsbesök.

Nää, dags för sängen! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0