Natti natti

2010-01-21 | 22:43:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
NU: Läggdags!
I MORGON (innan tuppen gal): X2000 mot Stockholm!

Wohooo!
Jag är färdigduschad och har packat klart min lilla väska. Pappa köpte förresten en ny kabinväska till mig idag. Jag var rädd för att min var för stor (den är inte helt omöjligt 90 cm hög). Känns lite pinsamt att alltid komma med störst väska och dessutom nu när det gäller så få dagar. Väl i affären blev pappa konfundersam över färgvalet, jag ville prompt ha en rosa men den han hittade var "kanske rosa". Det där o ha en färgblind pappa. Nå väl, det fick bli en svart med silverdetaljer. Snygg och praktiskt. Dessutom rymde den hur mycket som helst (eller, det viktigaste plus lite till). Denna är 53 cm hög och mer av behändigt format.

Godnatt!
Hör av mig i morgon under tågresan, ska roa mig med bloggning och att se alla tv-program som jag missat. Sista frågan; Woolrich eller skinnjacka... Ska suga på den karamellen under natten!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0