Nu ÄR det sista...

2010-01-03 | 23:20:29 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Nu ÄR det sista inlägget...
Måste bara göra en liten lista för min egen del, jag är ju den där typen som älskar listor. Och dessutom är jag en riktigt tänkare. Inte konstigt att jag inte kan sova om nätterna då tankarna kring ALLT snurrar runt.

För att komma i ordning i Wilmas rum är det inte bara Expedithyllan o tapeten som ska bytas upp. En ny taklampa ska inhandlas (hittade en potensiell på Ellos) och en ny fönsterlampa (hittade en supersöt från Green Gate/Elsas hem). Så funderade jag på två nya sittpallar till hennes lilla vitlackade bord, rosa sittpallar från Micki.

Om jag hinner i morgon ska jag nog ta en sväng till Nordik. Dom har söta pappersburkar som är bra att förvara saker i. Elsa har en med "Fem myror" på i hennes rum. Kanske också kan hoppa in på Panduro och köpa lite guldfärg. Hon har tre stycken små hängare som är hjärtformade, rosa och rödprickiga. Funderar på att måla om dom i rosa och guld i stället.

Det fullständigt spritter i mig. Jag vill tapetsera och greja i ordning NUUU!
Hoppas, hoppas att pappa kan komma o tapetsera redan i morgon *hundvalpsögon*

-Taklampa
-Fönsterlampa
-Nya stolar/sittpallar
-En gammal kista för utklädningskläder (hittas förslagsvis på loppis o målas därefter om)
-Nya krokar
-Måla om spegeln
-Ut med Hello Kitty tavlan
-Pappburkar
-Vägghyllor
-Sängbord
-Sänggavel (ska beställas hos Haglunds snickeri)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0