Puffigt värre

2010-01-28 | 12:57:56 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

I brist på annat så kom jag på att jag bara måste visa en av topparna som jag köpte i Stockholm. En svart, supermjuk top.
Djup ringning och puffärm. Dessvärre ser den inte superpuffig ut på bilden men oavsett så passar det mina tunna axlar bra. Lite förstärkning a ´la 80-tal :)

Lite kul att jag lyckades hitta nya kit för hela veckan. Fast, jag köpte en ny kjol också (visserligen rätt lik den man ser en gnutta av på bilden) råkade bara ta storlek 34 men hade behövt en 36:a... Nå väl, lagom till sommaren så kanske jag har lyckats få bort mina extra handtag runt magen, ha ha!

Är faktiskt toksugen på att komma i gång o träna. Har dock insett att jag inte kommer hinna med att träna på pass. Tight om tid i och med att jag stänger butiken klockan 18 och dom flesta passen börjar 18.30. Det får alltså bli till att lyfta skrot för hela slanten. Då finns heller inga ursäkter eftersom gymmet har öppet till 22.

Ska nog ta vägen om sportaffären sen o inhandla lite nya träningskläder. Det är ju oftast så; man unnar sig nya träningskläder när man ska påbörja sitt "nya liv" men efter ett par tre gångers träning så ligger dom fint och vackert i garderoben... och dammar!


.
Postat av: Caro / Karlsebakken37

Hej vännen!



Ville bara titta in och kolla läget och önska trevlig helg! Så gulliga bokstäverna var på Elsas rum, såna fick jag också lust att göra nu...



Sköt om dig,



stor kram C

2010-01-29 @ 09:35:52
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0