Väntan...

2010-01-28 | 11:27:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag väntar o väntar o väntar...på leveranser!
Pratade med Yankee Candle och hon sa att det är längre leveranstider efter mässor. MEN, jag vill ha mina varor NU! Tänkte i alla fall ta en tripp till en av våra (nya) leverantörer och hämta de som finns på lager. En del skulle inte levereras förrän vecka 7-10... För lång väntan!

Karina var precis inne i butiken o hälsade på. Vi ska träffas i morgon o dricka lite vin o snacka skit :) Det som kvinnor må vara bäst på med andra ord :)

Här har jag inte tid att sitta... Jobbet kallar!
Vi hörs senare!

Ps. Vecka 6 drar jag till Branäs med firman. Tjoooho! Det har varit dåligt med skidåkning på sistone, så är det att vara egen-företagare.... Allting har sina för och nackdelar.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0