Vilda lejon på besök

2010-01-16 | 16:48:24 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Jag är totalt slut. Både i kropp o själ.

Jag har inte tränat. Inte sprungit något Marathonlopp, ej heller jobbat.

Wilma har haft barnkalas. ELVA vilda ungar springandes i vårt hus.
Jag hann inte avsätta någon tid för bloggen i går. Jag var ledig några timmar på dagen, ordnade tårtan, inhandlade saker till kalaset osv. Kollade sedan på Let´s dance hos pappa, gick en promenad med Gösta innan jag åkte hem för att slutföra tårtprojekt ett av två.

Klockan ett strömmade ungarna in här idag, den ena vildare än den andra. Dom hoppade i Elsas spjälsäng (!), sprang omkring i hela huset, kletade sofforna med godis... Att det blir stökigt, kladdigt och slabbigt är en sak men den där höga ljudnivån. Det var faktiskt skönt när ringklockan gick på högvarv, barnen åkte hem, en efter en... Karina, Jonas och Olivia stannade dock kvar.

Visst är det mysigt att anordna barnkalas men att det är en tuff match ska man inte himla om.

Elsa sover en liten lur nu så ska vi snart åka till pappa o äta Africana. Viktor o Wilma har redan stuckit då Frölunda spelar mot Färjestad, dom ska se matchen på tv alltså.

Orkar just nu inte ladda upp bilderna från kalaset med dom otämjda lejonen. Det får bli en bild på min tårta, inte sådär jättenöjd då det mer eller mindre blev ett hastverk. Jag har inte haft lika mycket tid till den här som till tidigare tårtor. Många moment gick också fel...

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0