All night looong

2010-07-05 | 12:02:22 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
I fredags var det ju avslutningen med jobbet som gick av stapeln...
Vi träffades på Quailty Hotel Panorama (City Spa) där vi bubblade, bastade, tryckte i oss ölkorvar, ostar & oliver samt hällde i oss en hel del alkoholhaltig dryck.
Så sjukt gott att bara "vara".


Pappa kopplar av med en kall cider.


Och så lite avkoppling med öl!


Tog oss sedan vidare till favvostället Danilo där vi åt lite middag o fick drinkar serverade på löpande band av världens bästa bartender, Magnus. Givetvis stod jag för min säregna kost; pasta, pesto, parmaskinka OCH Mojito.



Efterlängtad & välbehövd: Mojito!


Puss på dig älskling!


Min älskade gubbe


Skål pappa!

Lagom när Magnus nästan fick sparka ut oss så knallade vi vidare mot Avenyn och intog första bästa ställe, Hard rock. Och efter att DJ:n motvilligt körde Magnus Uggla var pappa snabb upp på dansgolvet! Ja, så körde vi på. Dansade oss svettiga fram till 03.00.

Hur vi mådde dagen efter vill jag inte ens prata om. Trots det tvingades vi ha öppet butiken. Pappa, Viktor o jag körde en arbetsdag i sann laganda. Party all night looong!
Inte dåligt för en hårt arbetande tvåbarnsmorsa :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0