Fas 2 påbörjad

2010-07-02 | 09:44:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ett snabbt litet inlägg innan fas 2 av min stressiga dag börjar.
Idag skulle tjejerna bada med dagis så badkläder o handdukar skulle packas ner. Det är en smula svårt att komma överens med två stycken små envisa (och medvetna) tjejer.

Efter att jag kommit hem i går från jobbet så tog Wilma o jag en sväng till Allum. En panikartad shoppingrunda då vi kom dit 45 minuter innan stängning. Det skulle inhandlas nya badkläder (det var mest jag som tyckte det, inte för att behovet fanns) och presenter till alla kalas som väntar nu i helgen. Nu när jag tänker efter köpte jag faktiskt ingenting till mig själv (otroligt!).
Dessutom fick vi sålt våran kyl/frys i går också, skönt o bli av med den. Den har varit i våran tjänst i 1½ år, kanske två, men den blev för liten för fyra familjemedlemmar. Satsade alltså på en vanlig frys i rostfritt. Tänkte visa upp en bild när HELA köket står klart :)

Nä, nu hinner jag inte mer. Jobbar bara till tre idag och sen ska vi ha företagsavslutning, bada bubbel, dricka drinkar o äta gott! Bara funderar på vad jag ska ha på mig?!

Ha en mysig fredag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0