Grupptryck?!

2010-06-07 | 10:34:02 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Nej, att se filmen Sex and the City 2 är snarare ett måste!
Eftersom jag tillbringade förra helgen i Varbergs kurort blev det först i går som Karina och jag kom i väg för att se filmen. Vi började kvällen (eftermiddagen) med en brunchtallrik på Caleo. Vi tuggade och åt och glömde helt av tiden. När vi slutligen bad om notan så frågade kyparen och vi ville ha in våran dessert först. DESSERT?!!

Hur vi än hade vridit och vänt på tiden så hade vi inte hunnit med den där desserten. Osis! Dubbelosis!

Med raska steg gick vi till Bergakungen och plockade lite smågodis som tröst. Roligast var väl sötsakstanten Karina som sa "undra var den där desserten var för något egentligen!". Hon är min själsfrände när det kommer till sötsaker :)

Filmen, SATC 2, som var 2 ½ timme lång var roligare än vad kritikerna ansett. Däremot fick man väl inte "gotta sig" i lika mycket fina kläder som i serien och den första filmen. Hur som så tycker jag att filmen DEFINITIVT är sevärd och den bjöd på många, många skratt. Samantha är förstås lika pinsam...som vanligt!

Bortse från kritiken - se filmen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0