Kaotisk dag...

2010-06-11 | 23:21:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Trodde jag var tillräckligt trött för att somna, men icke. Att "datorisera" sig själv brukar dock funka... Eller ett glas mjölk :)

Har haft otroligt mycket att göra i butiken idag, superkul!

Personalen på dagis ringde en timme innan överenskommen hämtning och meddelade att Elsa blivit sjuk. Ingen hög feber, 38.5 men hon satt alldeles urlakad i frökens knä. Jag skulle egentligen ha jobbat till stängning och syster yster skulle ta hand om barnen. Det är ofta så, att det inte blir som man tänkt sig.

I vilket fall stannade syrran kvar och gjorde ugnspannkaka...mums!
Jag åkte på en stressig shopping-tour och fick raffat åt mig ett par tavlor (till vardagsrummet), en tapetrulle (som ska  upp i hallen), spackel, tapetlim och annat jag kommer behöva under morgondagens arbete. Hittade också ett par elefantstatyer i fattigmanssilver på Nordik. Må låta konstigt men dom gjorde sig rätt i den nyinköpta steghyllan.

Orken att fortsätta greja idag tog slut. Dagen har överlag varit rätt kaotisk. Vi försov oss i morse, vaknade 8.50 (barnen lämnas kl. 9 på dagis) så jag fick bara hoppa i gårdagens kläder o se glad ut. Sen som grädde på moset att Elsa åker på feber. INGA FLER SJUKDOMAR sa jag ju!

Nä, nu får min gubbe ta o komma hem. Det är supertråkigt och tomt utan honom :(
Och jag, jag ska försöka sova! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0