Nos på sommaren

2010-06-05 | 22:50:48 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Åh, äntligen har vi fått nosa lite på sommaren!
Nja, en och en annan har inte fått njuta av solen så direkt mer än att humöret varit på topp. Jag har i stället tillbringat min tid i butiken. Både torsdagen och fredagen var hektiska. ALLA skulle helt plötsligt ha studentpresenter men priset tog nog den man som kom in i butiken på fredags morgonen.
Jag öppnade en halv timme tidigare då jag misstänkte att en del föräldrar/släktingar/vänner säkerligen glömt något. In springer en man och frågar hysteriskt efter bordsdukar. Efter en del uträkningar om bordets längd osv. lämnar han butiken med FEM stycken. Man må vara desperat om man spenderar tusenlappar på bordsdukar!

Efter stängning åkte vi till kusin Kajsa som tog studenten från LM Engströms. Min mammas kusinbarn är i Wilmas ålder och dom lekte som bara den. Elsa tulltade mest omkring i trädgården men satt ner emellanåt för att tugga på kycklingklubbor och smaska jordgubbar. Alltid lika kul o träffa alla släktingar! En härlig dag i solen fick vi också!


Elsa gjorde tappra försök med att hoppa studsmatta...


...och tuggade lite på kycklingben emellanåt för att inta ny energi!


Elsa och Wilma hoppade omkring som två små tokar. I bakgrunden syns sysslingen Smilla, pappa Kim & kära mormor Ulla.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0