Sötsaksmaja!

2010-06-23 | 13:17:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Mina hektiska dagar fortsätter i samma tempo som tidigare.
På kvällarna har jag inte ett uns ork till att ens starta datorn. I går tog vi en tripp till Allum. Som den pedant jag är vill jag ha ordning & reda i alla kökslådor. Fula mjölförpackningar ska bytas ut mot stilrenare burkar i stället. Och dessutom fick vi köpt ett chokladfondueset. Hur gott låter inte det?!



Tänkte köpa lite jordgubbar, kiwi & banan till i kväll. Måste ju provsmaka den först ;)

Nä, nu är det dags att packa ihop. Ska hämta barnen om en stund. Mina två små monstertjejer!
En envis 4½ åring + en trotsig 1½ åring... Japp, det tar på krafterna!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0