Stor möter liten

2010-06-16 | 13:07:17 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Efter mitt arbetspass i går hängde Wilma med mig upp till stallet. I och med min DUNDERförkylning ville jag inte utsätta mig för någon överansträngning så vi tog det lite lugnt i stället. Wilma ville ivrigt upp på hästryggen och så blev det också. Högt uppe, närmare bestämt 173 cm över marken, satt den lilla hästtokiga prinsessan och fullständigt lyste av lycka!

 
Fantajhiro & Wilma

Ja, vad säger man?
Det ska börjas i tid :)
Jag red sedan en stund i manegen men höll mig till det lugnare tempot. Wilma hade nog suttit kvar på hästryggen ännu, om hon fått bestämma!

I kväll kommer vi äntligen att få ordningställt elen i köket. Det har snart gått ett år utan att vi fått höra hur köksfläkten låter t.ex. (!). Och en sådan lyx som belysning!

Snart är det dags att packa ihop för idag, hämta barnen på dagis och njuta av det fina vädret!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0