En sann investering

2010-03-06 | 13:17:55 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag försöker ta mig tid till bloggen men det känns inte lika hett utan en dator. Men däremot, Viktor o jag investerade (ja, det känns bättre o kalla det för investering!) i en svart, blank apparat igår. Ett Playstation 3! Och via den kan man ju faktiskt surfa :) Hurra!

Ett spontanköp i brist på annat. Vi köpte med Sing Star även fast vi har det till vårt Ps2 så var det ett krav från min sida. Kvällens tecken i går var alltså, dans, sång o musik. Vi kikade på Let's dance, goffade i oss en nachogratäng, tapas o lite vin till det. Vi sjöng Sing Star trots att båda två är förkylda och hostiga. Behöver jag förresten säga att jag vann överlägset med mina sköna stämmor?!!

Angående Let's dance dåvarande det, precis som många andra tycker, var det en katastrof att Malin o Stefan åkte ut. Man frågar ju sig varför Willy fick stanna kvar o vad tävlingen egentligen går ut på....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0