Ett himla "zappande"

2010-03-27 | 10:45:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Gårdagen bjöd på både Frölundamatch och final i Let´s dance.
Dessvärre åkte Frölunda på en förlust, det var ju så jämt och flertalet gånger hade dom ett rejält övertag över Linköping. Men, det ville sig inte riktigt. Pappa kom precis från Stockholm o mellanlandade i våran soffa :)
Under varje paus i ishockeymatchen bytte vi kanal till TV 4. Inte kan man missa Let´s dance finalen?!

Trots att mina ögon sved av trötthet satt jag kvar framför tv´n för att se vem som vann. För min del tyckte jag att det kvittade, både Claudia och Mattias har varit SUPERBRA genom hela programmet. Men att Mattias och Cecilia plockade hem den (otroligt fula) glasskon kändes inte mer än rätt ändå! Deras showdans var outstanding!

I dag blir det nog inte mycket o göra i butiken, regnet öser ner. Hur mycket lönehelg det än må vara tror jag inte att folk ger sig ut o shoppar, möjligen i stora köpcentrum. Ska bara vara här till 12 innan mamma kommer o avlöser mig. Fortsätter det o regna i det här tempot så får jag nog ta in hästarna lite tidigare. Däremot är jag mindre sugen på att rida ut i pissregnet så det får nog bli ridhuset. VART ÄR SOOOLEN?!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0