Jag är botad

2010-03-30 | 13:53:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Trots att jag numera har en dator på heltid så glömmer jag bort att använda den. Alltså, tiden utan dator gav resultat. Jag är inte längre beroende. Jag är frisk i mitt datoranvändande :)

Senaste tiden har ägnats mycket åt familjen, jobbet, hästen och ishockeyn. I söndags var det återigen dags för en match mellan Frölunda och Linköping eftersom dom åkte på "däng" på bortaplan. Svärmor hämtade Wilma vid 11-tiden för ett inplanerat biobesök och under tiden som Elsa sov passade Viktor o jag på att städa huset (alltid lika kul...inte).

Efter att vi fått utfört våra sysslor tog vi bilen till stan och satte ner våra rumpor på Danilo (i vanlig ordning). Elsa var med oss till dess att bion var slut. Hon tyckte nog det var mysigt o sitta själv med oss och "moffa", äta grissinis och dippa i vitlökssås, det var ett himla gott humör hon bjöd på!
Jag bröt trenden och beställde in en annan rätt, marinerade tigerräkor. Kommer dock aldrig överge peston men känner att det gått lite till överdrift. Okej, man kan säkert ha pesto till det mesta men inte allt :)

 
Elsa på Danilo.

Lägg märke till hennes pussmun vid sugröret!
Vem är hon egentligen mest lik?! (inte med drickandet utan till utseendet!)

Ja och så till matchen. Frölunda åkte dessvärre på "däng"....igen. Jag sitter nu och håller tummarna stenhårt inför kvällens bortamatch. Vinner dom inte så är dom körda :(

Ska sluta lite tidigare idag då vi har föräldramöte med Elsas grupp på dagis. Och svägerskan Sofiia kommer på besök. Lite lustigt egentligen då alla verkar gå i ide under vinterhalvåret. Så fort solen tittar fram så ska det hittas på saker till höger o vänster. Vårkänslor alltså!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0