Londoooon!

2010-03-22 | 14:10:37 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer

YES! YES! YES!
London kallar. London blir av.

Den 23 april packar vi ner det viktigaste för en tripp i världens bästa stad, London. Visserligen har jag aldrig besökt New York men jag är bra säker på att N.Y skulle toppa min lista över favoritstorstäder.



Jag har redan börjat leka med tanken av all shopping jag ska hinna med. Kanske ska jag sätta mig ner o skriva en lista?! (Jag älskar ju för övrigt att skriva listor...!)

Sitter på jobbet o försöker få saker gjorda. Kämpar för att förminska pappershögarna på mitt skrivbord. I kväll är det återigen dags för en match på Scandinavium och jag ska heja som aldrig förr. Ser också fram mot middagen på Danilo med tillhörande Mojito.

Utöver detta måste jag också boka in en tripp på Varbergs Kurort. Fick presentkort av pappa i julklapp och känner att jag skjutit undan det lite. Dumt nog, man hade verkligen behövt en uppfräschning av sig själv inför våren!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0