Cupcakes á la sommar!

2010-05-24 | 13:54:19 | Kategori: Tårtor, kakor & annat gott! | 0 kommentarer
Glömde visa upp cupcaksen (stavning i plural?!) jag bakade i går. Lite hastigt och lustigt men jag lyckades nog ändå få ihop lite sommarkänsla :)
Generös som jag är gav jag bort två stycken till våra grannar sen åt svärmor, svärfar och Viktor upp resten. Ja, den sista unnade jag inte mig själv utan den gav jag bort till pappa i stället. Får tänka lite på kommande beachsäsong :)

Vanliga, enkla muffins, spritsade med grädde, dekorerade med hallon och fjärilar i marsipan samt sockerkulor i silver. Provade mina nya formar från Green Gate. Typiskt nog hittade jag inte min muffinsform så muffinsen flöt ut lite grann.


Hoppas att dom var goda :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0