Ensamt!

2010-05-16 | 21:23:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tv´n är avstängd. Barnen sover o Viktor är på bio med Jonas.
Alldeles, alldeles tyst. Bara klockan som tickar.
Det är tomt, det är tråkigt, det är ensamt!

Jisses, vi sov på tok för länge idag. Ungarna var uppe o studsade vid 06 ungefär men vi snarkade på fram till 9.30 (!). Jag o Wilma åkte sedan i väg till Allum för lite shopping. Hon vet vad hon vill ha den där damen. Väl inne på Åhlens sa hon "mamma, jag måste verkligen köpa mig ett nytt läppglans nu". Utöver det shoppade hon på sig ett gäng kläder, en väska och jag fick inte en stund till att titta på något till mig själv :)

Blev bjudna på middag hos farsgubben idag. Oxfilé, ugnsstekta majskolvar, potatispuré med bacon. Gudomligt gott! Jag har tjatat på pappa länge nu att han ska söka till "halv åtta hos mig". Han har, med eget initiativ, bllvit en riktig stjärna i köket :)

Nu kallar tvättmaskinen, en välkänd "truddilutt" ljudar från tvättstugan! Vi hörs i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0