Ett STORT paket

2010-05-06 | 22:39:01 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
I morgon kommer det rulla in en släpkärra på våran gräsmatta. Presenten på släpkärran är otroligt efterlängtad av Wilma och hon kommer bli så otroligt glad när hon kommer hem och får se synen av...

...En lekstuga!

I stället för planering om hur grunden till lekstugan ska anläggas sitter jag och planerar och strukturerar allt runt omkring. T.ex. kanelbullar från Bombadill (!)


Visst är dom helt underbara? (Bild från Bluebox.se)

Så under helgen, och kommande dagar, kommer jag att ägna all ledig tid till att bygga kök, införskaffa blomsterlådor med blommor, sy små gardiner, dekorera med söta detaljer. Och icke att förglömma, en liten uteplats med en brevlåda från Bruka Design.

Man kan nästan tro att det är jag som ska inreda ett nytt hem till mig själv. Det är nog minst lika kul för mig som för Wilma :) Man ska ha barnasinnet kvar!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0