Invasion...

2010-05-25 | 11:36:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Inget trevligt bemötande jag fick i morse när jag kom till jobbet. Äckliga små myror har invaderat lunchrummet och vissa delar av lagret (dock bara där vi har byggmaterial). Fram med Myrr!

Jag strödde och strödde tills golvet blev vitt. Läste sedan på förpackningen att man ska söka upp "källan". Skit samma, dom små djuren stendog. En efter en.
Tömde diskbänksskåpen och gick lös med en flaska rengöringsmedel. Likaså över diskbänken och genom samtliga skåp. Det var nästan så att jag fick för mig att dom kryptit in under brallorna på mig!

Kriget verkar i alla fall ha lagt sig nu och då återstår städningen av det vita pulvret. Kan ju tro att det snortas kokain här hej vilt eller nå´t :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0