Lyx!

2010-05-05 | 12:04:47 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Sist jag fyllde år fick jag ett presentkort av mina syskon + respektive. Har idag bokat in en ansiktsbehandling + make up på KS Hudvård. Ska bli riktigt, riktigt gott och välbehövligt!

Kommer inta beach 2010 som en ny människa. Vistelsen/make-overn på Varbergs Kurort inkluderat!

Och efter att Viktor har slutat ska vi åka till IKEA och packa bilen med material till tvättstugan. Fundilurar fortfarande på vilket kakel jag ska välja. Det får nog bli en sväng förbi Interkakel också. Vill ha allting klart NU, NU!

I morse lämnade Wilma oss här hemma för 10 dagars vistelse i Finland...snyft!
Det kommer bli så tomt utan toktrollet :(
Dessutom har hon alltid fungerat som min väckarklocka då Elsa sover länge och att jag inte vaknar av någon väckarklocka (har prövat alla varianter!). Det blir alltså en prövning för oss alla :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0