Pyntbehov - Shoppingbehov

2010-05-15 | 15:00:21 | Kategori: Hem & inredning | 1 kommentarer
Det blev en rätt intensiv arbetsdag idag ändå. Trodde det skulle vara stendött p.g.a. regnet, men icke! Var precis inne på Balders hages hemsida men såg att dom inte har öppet i morgon. Typiskt. Jag vill ju få köpt det där tyget, sy dom små söta gardinerna o pynta i ordning i lekstugan.

Kom precis o tänka på hur mycket energi jag egentligen lägger på mina projekt. Allt annat stuvas undan under tiden och totalfokus på just det "där" projektet. Lekstugan o tvättstugan står alltså i högsta fokus nu. Sen har jag fått genen att det dessutom kliar i fingrarna för att jag måste stilla mitt shoppingbehov. Får se, när jag stängt butiken, om det hjälper med en liter mjölk ;)

Viktor o barnen kom o hälsade på i butiken, alltid lika mysigt. Nu är det däremot dags att stänga igen för idag! Vi hörs senare!
.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Så fin lekstugan blir!! Har så många mysiga minnen av vår lekstuga på Seatons Allé så jag har superlust att skaffa en lekstuga till Astrid också så småningom. Duktiga ni är att pyssla och få till det! Älskar det randiga tygen från Nyblom & Kollén, fick superlust på det till Astrids rum! Ok om jag härmar eller?!?! :)



Annars är allt bara bra här, Astrid är i storform och jag myser massor med henne de sista veckorna innan jag börjar jobba igen. :S Bröllopsplaneringen går framåt men gosh vad mycket det är att göra och hålla i huvudet. Längtar väldigt till den stora dagen är här iaf!



Mysigt att Wilma är hemma igen, nu får ni ha en riktigt härlig helg (det som är kvar av den!).



Stor kram C

2010-05-15 @ 22:42:11
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0