Tillökning!

2010-05-03 | 21:54:29 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Nej, inga fler småknoddar i våran familj men väl en ny tvättmaskin. Hurra!
Dessa tre dagar utan en inkopplat tvättmaskin har varit förtvivlande. Väl på Ljungs stod vi i valet och kvalet mellan en Miele eller LG´s senaste. Den sistnämna har ångfunktion (för t.ex. uppfräschning av plagg + att tvätten blir märkbart renare då inga rester av tvättmedel lämnas kvar). Dessutom tycker jag att Mieles tvättmaskiner är vansinnigt tråkiga till utseendet och JA, en tvättmaskin ska vara snygg i en snygg tvättstuga.


OBS! Jag är av den typen som VÄGRAR ta bort reklam/klistermärken förrän projektet kan stämplas klart :)

Jag har under timmarna som gått suttit och surfat efter tvättstugeinspiration. Vilken bänkskiva ska man välja? Vilka luckor till köksskåpen som vi kommer att sätta? Blandare?

Det blir minst sagt en extreme makeover på vår tvättstuga. Återkommer med skräckbilderna/förebilder, även fast jag misstänker att våran tvättstuga är fin i jämförelse med många andras.
En karamell att suga på, givetvis kommer jag att dela med mig!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0