Åh... aj, aj, aj...

2010-11-22 | 14:50:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vaknade i morse och kände mig totalt orörlig.
Nacken och vänstra halvan av ryggen hade låst sig...

Viktor fick komma hem o hjälpa mig med barnen och trots min intensiva smärta så sitter jag på jobbet... Har dock, efter x antal timmars arbete kommit i underfund med hur jag kan sitta som bäst, då det "bara" gör ont i nacken. Brukar ofta använda "kika under luggen" som uttryck... något jag ordagrant gör idag!

Har i alla fall fått en tid till en massör i morgon. Typiskt att behöva vänta så länge!

Dagen har ägnats desto mindre åt arbete och desto mer åt plugg. I morgon ska jag göra intagningsprovet till utbildningen. Känner mig som ett nervvrak... Wish me luck :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0