Det där med presenter!

2010-11-03 | 10:45:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Hur svårt kan det vara?!
Viktor fyller år kommande måndag och jag samma vecka på lördagen.
Det sätts enormt höga krav på mig eftersom jag måste köpa present först :)

Wilma och jag tog i alla fall en sväng till Allum i går och fick handlat det som vi tänkt. Däremot har jag vridit och vänt på mig ett x antal gånger... Presenten från tjejerna är klockren men det som jag köpte... Äsch, jag vet inte! Egentligen hade jag velat köpa en ny klocka till honom (Nej, han läser inte bloggen!) och hade sett ut några potensiella från D&G men så är jag den där typen som velar och velar... Länkat armband eller läder? Svart urtavla eller vit urtavla eller den multifärgade? Bla bla bla...

Känner jag mig själv rätt så kommer jag väl stå utanför urbutiken 09.59 på måndag morgon, bankandes på dörren. Med allting jag gör ställer jag så höga krav. Hur svårt kan det EGENTLIGEN vara?!

Nå väl, vi fick i alla fall köpt det vi skulle. Lite nytt pyssel till Wilma, en ny mössa till Elsa och INGENTING till mig själv. Ja, ni läste rätt... Ingenting till mig själv *stolt*
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0