Energin återfann sig...

2010-11-02 | 12:38:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...för att återigen ÅKA KÄPPRÄTT nedåt!

I går hade tjejerna studiedag men svärmor ställde upp ett par timmar så jag fick jobba. Efter att jag hämtat dom åkte vi till Blomsterlandet för att sedan ägna tid i trädgården. Trots att vi inte har ett endaste träd på tomten (ja, bortsett från en späd lite björk) så får vi in grannarnas löv i stället.
Utanför entrén kunde man näst-in-till begrava någonting i dom stora lövhögarna.
Jag sopade och sopade och sopade.
Planterade sedan ner lite växter i två stora urnor som vi har utanför entrén. Så efter bara ett uns arbete blev entrén som ny!
Vi var ute tills mörkret kom på och det kändes så grymt härligt att få lite energi!

Dessvärre försvann den lika fort som den kom.
Detta gråa, trista väder gör mig fullkomligt galen! Det regnar och regnar och regnar...och blåser!
Må våren komma fortast möjligt :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0