Hej, hej VINTERLAND!

2010-11-23 | 11:14:49 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jisses va snön vräker ner!
Här sitter jag på kontoret med en rykande varm kopp kaffe.


Hemma hos oss en tidig morgon. Snön har inte tagit sig fram till däckstolarna eftersom taket är där över.

Har precis avslutat provet för min utbildning och jag tyckte faktiskt att det kändes ganska bra! Jag var så nervös i början att jag darrade dom ett asplöv men det fanns sedan ingen återvändo när klockan börjat ticka på. En sida var med bara matematiska formler och jag tackar mig själv för mitt forna matteintresse :)

Hoppas, hoppas nu bara att jag kommer in!
Oavsett så har jag i alla fall kommit steg 1 av 2... Får jag ett nej så är det bara att söka igen nästa år, inte mer med det!

Nu måste jag se till att köra i gång o arbeta på... Timmar har gått till spillo redan... Oops!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0